$show=home$type=grid$count=3$cate=0$rm=0$sn=0$au=0$cm=0

Urut Lemah Syahwat (impotency)

Salam semua, ini adalah lanjutan daripada bab mengurut dulu Sakit lemah syahwat boleh terjadi pada semua peringkat umur lelaki. Ia boleh ...

Salam semua, ini adalah lanjutan daripada bab mengurut dulu

Sakit lemah syahwat boleh terjadi pada semua peringkat umur lelaki. Ia boleh terjadi sejak seseorang itu dilahirkan atau kerana sebab-sebab tertentu, seperti kecederaan akibat kemalangan, buatan orang (sihir) dan sebagainya. Lemah syahwat ertinya ketidakmampuan seseorang lelaki untuk melakukan persetubuhan. Penyakit ini juga ditakrifkan sebagai orang lelaki yang kehilangan keinginan sex.

Ia juga berpunca daripada lendir dan lemak yang terhimpun di saluran darah, yang menghalang perjalanan darah ke zakar menyebabkan zakat tidak tegang. Penyakit ini juga mungkin berpunca daripada kerosakan otot dan urat saraf pada zakar, atau urat yang berkaitan dengannya, seperti bengkak urat perut di bahagian ari-ari atau putus urat tunjang kemaluan, iaitu urat di bahagian paha dalam.

Tanda Umum Lemah Syahwat atau Tenaga Batin 

1. Alat kelamin kurang berfungsi, diibaratkan hidup segan mati tak mahu, bertindak garang bila berjauhan, tetapi lemah bila berdekatan.

2. Kurang bernafsu untuk melakukan hubungan kelamin, Jika melakukan persetubuhan, pendayung kuat di peringkat permulaan, tetapi patah sebelum sampai ke kemuncaknya.

3. Cepat keluar mani ketika melakukan persetubuhan.

Kaedah atau cara rawatan

Sila rujuk Bab Mengurut

1. Mengurut utnutk memulihkan urat saraf supaya darah dapat berjalan dengan baik ke bahagian zakar, untuk itu bahagian-bahagian yang perlu diurut adalah seperti berikut.


i. Bahagian ari, iaitu dengan menekannya perlahan-lahan menggunakan kelapan-lapan hujung jari tangan dan diangkat, iaitu dengan menolaknya ke bahagian bawah pusat. Jangan melebihi had ini.


ii. Tapak kaki, kiri dan kanan, caranya ialah dengan menekankan bahagian ini menggunakan ibu jari tangan anatra satu hingga dua minit.

iii. Celah-celah jari kaki, kiri dan kanan.

iv. Jantung betis, kiri dan kanan, iaitu dari bahagian bawah lutu hingga ke pergelangan kaki.

v. Bahagian urat tunjang tenaga batin, iaitu urat paha dalam.

vi. Bahagian atas, sisi kiri dan kanan kemaluan. Urut perlahan-lahan dari pergelangan ke pangkal kemaluan.

2. Ketika Mengurut Baca Doa Berikut

i. Al Fatihah 1x

ii. Selawat 3x

iii. Penghancur lemak dan lendir - Rujuk Bab Mengurut

iv. Doa pemulih urat saraf - Rujuk Bab Mengurut

v. Doa pemulih tenaga batin

يا قديم يا دائم
يا اْحد يا واحد
يا صمد
* jangan dan segan kalau ade masalah di atas jumpa yg pakar...jumpe kome pun boleh hehehe...
* ramai kaum lelaki ego tak nak mengaku dia tu dah tak de power...iye takk?

COMMENTS

BLOGGER: 1
Terima Kasih kerana sudi memberikan komen di halaman ini. Sila berikan komen yang berhemah. Laman PM (Pepalih Media) tidak bertanggungjawab terhadap setiap komen yang ditulis. Sebarang link aktif akan dibuang secara automatik. Harap maklum.

Name

Affiliate,15,Info Terkini,50,Kerjaya,18,Lifestyle,18,Media,4,
ltr
item
Pepalih Media: Urut Lemah Syahwat (impotency)
Urut Lemah Syahwat (impotency)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjry_tvswYFvl6AXeErEsObdi3KIX1oocxm7OTOXXWYetWcCg4apEenJWOPnZYTv9CiUDttolWbboV-5F79deZZNeLxXF5bpMdZkBplXj9r3su1IlUw-yA1RuJDAUa0LnXqtAClC17zHKml/s400/human_body.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjry_tvswYFvl6AXeErEsObdi3KIX1oocxm7OTOXXWYetWcCg4apEenJWOPnZYTv9CiUDttolWbboV-5F79deZZNeLxXF5bpMdZkBplXj9r3su1IlUw-yA1RuJDAUa0LnXqtAClC17zHKml/s72-c/human_body.jpg
Pepalih Media
https://pepalihmedia.blogspot.com/2011/01/urut-lemah-syahwat-impotency.html
https://pepalihmedia.blogspot.com/
https://pepalihmedia.blogspot.com/
https://pepalihmedia.blogspot.com/2011/01/urut-lemah-syahwat-impotency.html
true
3528604023044824991
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content